Öland

Öland
Solnedgång

måndag 12 mars 2018

Om man skulle hinna med också

Sov länge i morse och var på jobbet när jag brukar. Hann göra mycket av det som var tänkt men inte allt. I förra veckan kunde jag bara boka hyrbil och denna veckan verkar det vara tåg. Själv vill jag gärna flyga. Inte för att jag lär få speciellt mycket kortare restid men att köra 7,5 timmar non stop ensam så lär man inte vara speciellt pigg i huvudet för att genomföra en revision. Nåja ska försöka ringa i morgon.


Hunnit visa nästa kvalitetschef en del av det som han har att göra varje månad. Samt en del annan information som han kan behöva. Hann kontakta ytterligare en leverantör men behöver påminna en annan. Kan lugnt säga att de nästkommande 6 veckorna lär jag vara på resande fot i genomsnitt 2,5 dagar i veckan. Kan inte påstå att det lockar väldigt mycket. Men det behöver göras. Slipper dock en del annat.


Kom inte ifrån jobbet riktigt så tidigt som jag hade hoppats på men iaf rätt hyfsat. I morgon behöver jag sluta senast halv fem och gärna lite tidigare. Lät det gå rätt långsamt hem. Tyckte jag tills jag tittade på klockan och upptäckt att det inte tog längre tid än vanligt. Dock fick maken komma och möte mig nere på gatan så vi kunde handla ihop. Jag ville ha bröd och han ha matlåda till jobbet i morgon. Lyckades komma ihåg båda.


Efter att ha latat mig så flyttade jag över lite bilder från mobilen till datorn. Där utöver har jag inte gjort något vettigt alls. Och frågan är om det var vettigt egentligen? Skiter i vilket det var väldans behagligt. Nu återstår att krypa under täcket. De har utlovat regn i morgon men jag hoppas det faller medan jag jobbar. Betydligt enklare att gå till jobbet utan paraply än med. God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar