Öland

Öland
Solnedgång

tisdag 6 mars 2018

Bomber och granater

Eller vad det nu är han säger Kapten Haddock. Men har fått något skit på mitt fb-konto. Irriterande som tusan. Svårt att bli av med också. Så helgen som varit har jag roat med mig att ta bort varande app, byta lösenord typ femtielva gånger. (Frågan är om jag ens vet vad jag har numera men det lär visa sig. Kom ju in här iaf.) Tömt webbhistorik. Och tagit bort en massa grupper. Ju fler jag har plockat, desto fler har kommit till. Ok, inte riktigt så men det kändes så.


Nu hoppas jag att jag iaf har blivit av med eländet. Tur man aldrig stöter på de som hittar på och sprider eländet. För just denna helgen hade jag nog gjort mig rejält olycklig då. Hoppas också att ingen lägger till mig i grupper utan att fråga först om det är ok. Jag väljer gärna själv om, när och var jag vill vara med. Och helst nu när jag inte vet om jag har blivit av med skiten eller ej. Har jag det inte så slår jag snart igen fb och så folk leta rätt på mig på andra håll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar