Öland

Öland
Solnedgång

torsdag 2 november 2017

Nu är det nära

Mycket nära tom. Jag vaknade i morse men kände mig lite lat. Så jag la mig och vilade en kvart till. Var dock färdig och gick när jag brukade. Bara en liten hake det regnade lite lätt när jag började gå i min vanliga tjocka jacka. Kom inte så långt innan jag behövde vända hem och byta kläder. Var rätt blöt. Hade jag haft andra skor hade jag bytt dem också. Fick bli bilen sen. Behöver jag tala om att det slutade när jag väl klev in på jobbet?


Jag skulle ha totalt 2 timmar med möten idag och sen ett par timmar till att meddela de nya lönerna. (De som skulle/kunde ha varit klara i april.) Alltså skulle jag hinna med massor idag! Ska inte planera något. För jag fick ca 45 minuter ledigt att göra massor på. Hann dock allt jag hade bestämt mig för och blev bara kvar 45 min längre än jag behövde. Så inget minus idag heller.


Väl hemma var det till att parkera bilen. Väldans trevligt väder så det blev ett varv runt de närmaste kvarteren innan jag gick in. Fick bli lite lätt att äta en kort vila innan jag gick ut för att gå i drygt 1,5 timme eller så. Kan ha blivit 2. Hann dock köpa ägg, bananer och lite annat innan jag gick hem. Väl hemma var det till att diska, börja packa ihop osv. Nu ska bara tänderna borstas och därefter krypa ner i sängen och sova. Har visst en fullbokad dag i morgon också. Jobba är tydligen överskattat eller något för det är möte på möte då också. God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar