Öland

Öland
Solnedgång

söndag 9 juli 2017

Vilket väder.

Vaknade tidigare idag än igår. Var dock bara uppe och drack sen la jag mig och somnade om. För att när jag väl vaknade igen sätta mig i sängen och läsa på nätet under tiden jag laddade mitt armband. Blev därmed sen frukost. Körde bake up frallor idag också. Mest för jag tänkte vara smart igår och fixade till alla 6 på en gång. Kan upplysa om att det var en dum idé. Jisses så trista de var idag.


Jag stökade ganska raskt av alla mina söndags måsten inomhus och gick ut i solen. Började med halvlånga byxor och blus. Var nog ute en kvart innan jag gick in och bytte om till shorts och bikinitopp. Det var dock väl varmt så efter någon timme fick jag gå in och fylla på med vätska. Innan jag gick ut igen.


Vet i katten vart tiden tog vägen för plötsligt var klockan 16 och vi behövde äta middag. Hade redan låtit diskmaskinen göra sitt så det fick bli tacosallad som inte generera så mycket disk. Efter maten blev det till att duscha och sedan packa väskan. Behövde besöka min far som fyllde i fredags. Present hade vi dock ingen med oss. Hoppas att hitta det som ska inhandlas innan torsdag.


Har inte hunnit med någon promenad i skogen idag. Har inte hunnit ut och gå alls och ändå har jag fått ihop nästan samtliga steg som jag behövde! Kanske kan lyckas nästa helg? Fast då behöver jag städa ut min bil rätt rejält. Hoppas kunna byta in den helgen därpå. Men först ska jag ta mig igenom kommande vecka som redan är rätt fullbokad. Sen ytterligare en till som har några timmar obokat framåt torsdag em. Men först sova. God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar