Öland

Öland
Solnedgång

onsdag 5 juli 2017

Kort inlägg

Det får bli ett kort inlägg idag. Mest för att jag egentligen inte vet vad jag ska berätta. Kom upp i tid, gick tidigare än vanligt och var framme senare än vanligt. Enda sättet att äta på flex kontot. Att jag sedan fick lägga på 1,5 timme på eftermiddagen i stället är inget vi bryr oss så hårt om. Ska försöka äta lite i morgon bitti också men även på eftermiddagen. Är nämligen på gränsen för att bli av med tiden nu. Iofs inte förrän i oktober men tills dess hinner jag att få ihop nästan lika mycket till. Och så kul är det inte att skänka tid i onödan.


När jag väl kom ifrån jobbet så regnade och åskade det rejält. Fuskade och tog helt enkelt bilen hem Hann trots det att bli blöt när jag tog mig mellan bilen och parkeringsplatsen. Blev fint väder först när jag klev ur duschen och hade gett upp hoppet om att komma ut och gå. Nåväl får hoppas på bättre och mer motion i morgon. God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar