Öland

Öland
Solnedgång

måndag 17 juli 2017

Har gått bra

Jag kom upp i morse men jag kan inte påstå att jag sov speciellt mycket. Tror jag fick ihop lite drygt 4 timmar. Så det var tur att jag hade läst fel och tåget inte gick förrän en timme senare. Kan även meddela att de bygger om Kastrup så man får gå lite längre och det är en del rörigare. Men det gick bra. Väl innanför säkerhetskontrollen har det också hänt en del. Finns en del nya butiker och den jag köpte presenter till maken har försvunnit. Så nu blir det inga fler Gant skjortor.




Jag hann tom få ihop en del steg på flygplatsen. Och tur var det. För väl i Frankfurt efter en hög med landningsförsök så fanns inte mycket tid över till att gå. Fast det var rätt långt till gaten som nästa flyg gick ifrån. Väl där var det bara en kvart kvar till nästa boarding. Som blev 10 min försenad. (Hade de informerat om det innan hade jag kunnat gå lite till.) Bortsett från en massa luftgropar gick den flygturen bra.




Lyckades hitta ut, hitta platsen för att få info om var hyrbilen skulle hämtas samt hitta den innan det tog stopp nästa gång. Få fram sätet var inte helt enkelt. Och den lilla bilen jag hade bokat visade sig vara en Ford Kuga, Den är i mina ögon INTE liten. Nåja, sitter trångt gör man inte iaf. Var en hel del köer ut ur Stuttgart. Men landade iaf på rummet straxt före 17. Bara att sätta sig och jobba en stund.




Har hunnit att någon km efter det. Och hittat en restaurang som har måndagsöppet. Har alltså fått mat i mig också. Var rätt gott efter att inte har fått i mig mer än ett par bananer och knäcke på hela dagen i övrigt. Behöver sova i kapp lite så ska plocka fram det jag behöver i morgon, borsta tänderna och sedan se om man kan sova i kapp något. God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar