Öland

Öland
Solnedgång

fredag 19 maj 2017

Tradigt

Onsdagen var en helt vanlig da förutom att jag fick maken till att följa med på en tur som var några km längre än han brukar följa med på. Kände mig lustigt trött när vi skulle gå hem. Ont i ryggen och i huvudet. Nåväl tog mig hem för att gå och lägga mig direkt. Sen sov jag i 22 timmar med korta avbrott. (Kom tom ihåg att sjukanmäla mig denna gången.) Blev lite febernedsättande också. Orkade hålla mig vaken i ca 4 timmar för att sen somna igen.


När väl det fina vädret kommer så ska man alltså sova bort det. Suck. Nåväl med lite tur så försvinner febern idag. Så kanske jag kan få bli så pass återställd att jag kan gå till jobbet i morgon. Igår orkade jag gå exakt 600m innan jag sov igen. Målet för dagen är att vara vaken mer än jag sover. Men först en liten tupplur.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar