Öland

Öland
Solnedgång

lördag 13 december 2014

Så slut man kan vara

Var iväg med jobbet i tisdags och onsdags. Man märker att man är på g att bli gammal när man är förstörd en hel vecka efter att ha varit upp till midnatt en kväll. Då fuskade jag ändå. Vi fick ett par timmar ledigt mellan aktiviteterna.  Kollegorna gick ut och gick. Jag gick till rummet och vilade. Ok, jobbade lite också.

Sista okynnesinköpet. En sovmask samt skrubb som luktar gott.

Inte ens idag har jag haft fullt med energi trots att solen varit framme och vänt. I morgon ska jag vara lite effektivare. Ska köra till förrådet med en kartong med sånt som ska spara lite till, två tomma kartonger samt en blå IKEA kasse med böcker. Vägra ha dem stående över julen. Sen bör jag hinna nåla upp lite fler kulor i granen. Men nu ska här sovas så jag kommer upp i tid i morgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar