Öland

Öland
Solnedgång

fredag 5 december 2014

Okynne eller ej?

Var lite kallt i början av veckan. Gick hem till ett par kompisar. De skulle besöka IKEA dagen efter eller så. En dag denna veckan iaf. Jag hade sett i mail därifrån att de på fyndet har/hade mattor i storlek 120x180 för 39:-. Först funderade jag på att ta ledigt och följa med. Men skulle ha svårt att klara av det. Men snälla som de är så lovade de att handla 3st åt mig.





Det har de gjort men jag envisas med att gå hem till dem varje gång. Och tre mattor även om de är ihop rullade är lite otympligt att bära. Så jag har bara burit hem 2 än så länge. Om allt går som vi har tänkt oss så ska jag hämta nummer 3 på måndag.




Jag skulle kunna ha ytterligare två förutom de 3 som redan är inköpta. Men först måste jag bara komma underfund med om detta är ett okynnesköp eller ett behov? Och tills dess får det räcka med 3. Men visst är de ganska ok trots att priset faktiskt också var helt ok?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar